Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeTe czasy z instrukcji są z kosmosu. jezdze 450 EXCR od nowosci 92mh i ok 3500km teraz. Mam w ekipe 2 inne EXC450 moj rocznik (09) i 3, 530tki (09-08). W praktyce wszyscy wydalismy na serwis motocykli podobnie .. pare stówek na olej i filtry.. Nic sie nie dzieje.. zawory sprawdzamy.. tloki co 90mh.. wymienia sie co min 120mh. Korby jak w wiekszosci moto co 2gi tlok lub jesli czuc luzy, zuzycie etc. Zawory kazdy sprawdzi w naszych moto nigdy nie musialy byc regulowane.. siedza jak trzeba. Z czesci explo jedynie zimmering sie wymienia pod zebatka przednia najczesciej i dzwignia biegow (grosze ok 20-30zl oryginaly) Mi sie sprzeglo powoli konczy ale przekladki to 200zl ok i lecisz dalej jakies EBC np. Przy ok 80mh to ludzie w SXF450 amatorskie klasy CC i MX wymieniaja.. a nie w enduro. Olej castrol jest po ok 130zl Racing 4tza 4L.. i bajki o tym ze castrol niszczy silnik to kolejna bzdura. Wszyscy latamy na castrolu od nowosci i SXFy w klubie tez i 0 problemow.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza